Katalog Stron

duminică, 19 februarie 2017

Jennifer Ann - Playboy Cybergirls

Cybergirl Jayme Langford struts lucrurile ei în acest set de fotograf Holly Randall. În creștere până în Maine din mediul rural, Jayme a fost de multe ori plictisit-a dat seama că are nevoie de entuziasm în viața ei, stat. "Dacă nu am asta, mă duc nebun", recunoaște ea. "Am călătorit peste tot-Australia, Israel, Hawaii, Caraibe și am avut o dată sex în piscina val de la un parc de apă!" Dacă sunteți lipsit de emoție în propria ta viață, domnișoara Langford a luat te-a acoperit. ciorapi de dantelă-tocuri, coapsă și stiletto un ruj roz mic merge un drum lung, iar Jayme știe exact ce să facă pentru a obține te duci. "Pentru mine, cuddling este cel mai bun preludiu", recunoaste ea. "Imi place sa merg la culcare cu cineva și doar giugiuleala!" Simțiți-vă toate cu Cybergirl simte Jayme Langford, chiar aici pe PDFMagazines.org.
                 http://ebookw.net/magazines/adult/595371-jennifer-ann-playboy-cybergirls.html                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu